Re: Ještě Luxeony - strýc Podger navrhuje boost converter

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Říjen 19 13:03:19 CEST 2006

 19.10.2006, 12:43:57
Dobry den

Fungovat to asi bude, lec odhaduji ze ponekud blbe. G fetu je
kapacitni zatez, pokud chcete dosahnout rychleho sepnuti a tim i malych
spinacich ztrat, musite ji budit z vykonoveho zdroje, jinak bude spinani a
rozpinani prilis pomale a ztraty vysoke. IC delane jako budice fetu jsou
schopy davat az 10A !! vystupniho proudu. Za pouzitelne minimum pro
drobne aplikace povazuji tak 0.5-1A. R2 pak prirozene zmensit na
jednotky ohmu, nebo upne vypustit.
No a kdyz uz tam mate toho pice tak proc delate regulator z diskr.
souc ?. Normalne je to nejak takto: PIC->vyk.budic->FET
: snim.rez->(zesilovac)->PIC

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz