par otazek tykajici se desky s vetsim FPGA

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Čtvrtek Říjen 19 14:18:04 CEST 2006

Nevim co ma Spartan 3E SK ja psal o Spartan 3 SK stejne jako tazatel o
XC3S400. Myslim ze by si snad nedovolili vyrabet kit ktery by mohl mit
za urcitych podminek problemy fungovat tak jak ma, odradilo by to treba
nejake zakazniky, protoze by si rekli ze nefunguje samotne FPGA. Pokud
by ale slo o nejakou kritictejsi vec, tak by tam sekvecer asi nemel
chybet. Navic ten o kterem pisete zrovna resi i vytvoreni potrebnych
napeti. Jen to nestastne QFN pouzdro.

Tosa