par otazek tykajici se desky s vetsim FPGA

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Říjen 17 20:25:50 CEST 2006

Nizkoimpedancni kondy:
- Panasonic dela nejake polymerove alu, 150uF/6V3 maji 15mR a 3A povoleny ripl proud, akorat jsou trochu haklive na perehrati pri
letovani, vyroba to trochu vic "upekla" a popraskaly jim pouzdra, jeden stoji kolem 1E
- uz se delaji celkem velke keramiky, bezne pouzivam 1u/10V v 0805 a 4u7/16V v 1206
Danhard
*******

Zdravim,
ukazka Baluova navrhu s FPGA mi tak trosku pripravila pudu pro nasledujici otazky. Delam znacne jednodussi desku s XC3S2000 v
900pinovem pouzdre a dost by mi pomohlo nasmerovani:
- kde v CR koupit (ultra)low esr tantalove smd C cca 150uF/6V3 - cca 100kusu
- jak resite postupny nabeh zdroju? pokud resite:)
- je zde nekdo kdo navrhoval neco podobneho? rad bych konzultoval zapojeni konfiguracni promky a volbu revizi
- a malickost: nejaky tip na vhodny napajeci konektor do dps(alespon 4 kontakty a zatizitelnost minimalne 4A, 90stupnu,
neprepolovatelny)
- uz nekdo mate virtex5?

Diky za reakce

P.B.