[OT] Let's flame! Was: ocenovani prototypu

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Říjen 19 00:48:46 CEST 2006

No, to se dá částečně pořešit vybudováním hezkých Web stránek. Tím lze
nabídnout tuhle práci i do zahraničí a těžit z toho, že cena práce v
ČR/SR je nižší než třeba v USA.
Ale to je jen úvaha, já nevím jak moc velká poptávka je po 12ti vrstvých
deskách na kmitočtech řádu stovek MHz.

Zdraví PavelK

P.S. Ale pokud by se někdo naučil hodně dobře Eagle a počítal si za
hodinu konsultace např. 200 Kč nebo někde na nějakém Webu za zodpovězení
dotazu 10 Kč, mohl by na tom vydělat majlant. Tedy soudě podle četnosti
dotazů ohledně ovládání Eaglu a to nejen v této konferenci. :-)