[OT] Let's flame! Was: ocenovani prototypu

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Říjen 19 00:33:48 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 19.10.2006 od Pavel Kořenský:

> Ale tohle přece není problém. Pokud skutečně umíte navrhovat takové
> spoje, jaké tu ukázal Balu, tak zkuste oslovit zákazníky s nabídkou
> návrhu spojů. Když je to navržené a zkontrolované, snadno najdete
> subkontraktora, který spoj fyzicky vyrobí.

Ja jsem to spis pochopil tak, ze on by rad navrhoval takove desky, ale
nema pro koho, protoze je nikdo nechce. Ne ze by tovarna nebyla
schopna vyrobit ty plosnaky, ale ze neni zakaznik, ktery by o ten
vyvoj a vyrobu stal.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem