[OT] Let's flame! Was: ocenovani prototypu

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Říjen 18 23:58:05 CEST 2006

> No a teraz nieco o tych planoch, ktore som nikde nespominal. Kedysi som
> robil jeden presny meraci modul s 22bitovym prevodnikom. Ked som sa
> zamyslal nad tym, ako by sa dal predat, dosiel som k zaveru, ze musim
> najst najprv nejaku aplikaciu, do ktorej by som ho mohol dat a kde by bol
> vyuzity.

> Andrej

Mozna by to chtelo opacny postup (cimz nerikam ze ten uvedeny je
spatne, naopak, to je take casta varianta), nejdriv vedet co by slo
prodat a pak to teprve vymyslet. Jedna z moznych variant je treba
behem prace zjistit, ze bych nutne potreboval xyz. Na trhu neni nebo
je pekelne drahy, tudiz vyrobim vlastni xyz, zjistim ze dobre jest, ba
ani cizi patenty neporusuje, tudiz vyrobim komerce pouzitelnou verzi a
jmu se vydelevat velke penize.

Ales Prochaska