eagle - zmena knihovniho prvku

Tomas Mainzer t.mainzer@gmail.com
Středa Říjen 18 08:50:08 CEST 2006

Dekuji za rady, avsak zatim zadne positivni vysledky.
Zjistil jsem jen ze neni problem ten pad zvetsit (pri zachovani prumeru
diry) - tam se zmena na pcb projevi. Ale zmenseni velikosti padu (pod jistou
hranici) se na pcb neprojevi (?).
Neni nekde jeste nejaka vazba urcujici minimalni velikost padu s v
zavislosti na dire bez ohledu na to jak je nakreslen knihovni prvek?
T.M.

----- Původní zpráva -----
Od: <d.hankovec@centrum.cz>
Komu: <hw-list@list.hw.cz>
Odesláno: 18. října 2006 7:00
Předmět: Re: eagle - zmena knihovniho prvku

Zdravim, tuhle jsem resil podobny problem, ve verzi 4.01.
Po zmene padu se ve schematu po update nezmenilo nic.
A nakonec jsem zjistil, ze kdyz vezmu tutez soucastku z knihovny (ted myslim
jiz tu novou updatovanou) a dam ji nekam
do schematu, Eagle zjisti zmenu a zepta se, jestli chci danou
soucastku updatovat - dam ano, a ejhle, package je jiz na desce v novem
"kabate". Pak tu pridanu smaznu a je to. Ovsem neumim si predstavit tohle
delat u 15 soucastek, mozna to jde
jednodusseji, ale mne tohle stacilo.

David Hankovec

P.S. Pokud jsem objevil Ameriku, prosim nekamenovat.