eagle - zmena knihovniho prvku

d.hankovec@centrum.cz d.hankovec@centrum.cz
Středa Říjen 18 07:00:45 CEST 2006

Zdravim, tuhle jsem resil podobny problem, ve verzi 4.01.
Po zmene padu se ve schematu po update nezmenilo nic.
A nakonec jsem zjistil, ze kdyz vezmu tutez soucastku z knihovny (ted myslim jiz tu novou updatovanou) a dam ji nekam
do schematu, Eagle zjisti zmenu a zepta se, jestli chci danou
soucastku updatovat - dam ano, a ejhle, package je jiz na desce v novem "kabate". Pak tu pridanu smaznu a je to. Ovsem neumim si predstavit tohle delat u 15 soucastek, mozna to jde
jednodusseji, ale mne tohle stacilo.

David Hankovec

P.S. Pokud jsem objevil Ameriku, prosim nekamenovat.