Ocenovani prototypu

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Úterý Říjen 17 02:42:34 CEST 2006

Ale ne, já reagoval (pravda, poněkud zkratkovitě) jen na:
------
Puvodni zprava ze dne 17.10.2006 od Petr King:

> Tohle si myslim porad jeste u nas neplati a dlouho platit nebude, v
> Cechach lidi porad jeste koukaji na cenovku a pak az na to, o co se
> jedna...

Nemam nejmensi tuseni, proc si to myslis, ale myslis si to spatne.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

------

> Co neni tak jednoznacne? Tohle moje tvrzeni?

Jde o to, že jak původní tvrzení, tak Tvoje reakce jsou víceméně
paušalisace. Jsou lidé/firmy, kteří na cenovku nekoukají a jsou
lidé/firmy, kteří na cenovku koukají.

Po pravdě řečeno, ten dotaz "Jak oceňujete prototypy" je IMHO od základu
blbě položený. Nastavení ceny při kšeftu je otázka firemního know-how a
je základem úspěchu v podnikání. Proto jí nejspíš nikdo, kdo úspěšně
podniká, přesně nezodpoví. Byl by sám proti sobě.

Zdraví PavelK