Supersvitive LED (bylo: Menic ve svitilne pro Luxeon)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Říjen 16 11:41:51 CEST 2006

> No trosku mi uslo, ze flajzar tam nema stejnou ledku i v modre barve (ma
> jen RGY). Modre ma jen 30cd - tak bych musel dat dve. Ale je to trochu
> problem - na druhou stranu si mohu pomery libovolne namixovat.
>
> Svitil bych vzhledem k male plose cipu a pouzdra do jednoho mista.

To by mělo asi nějaký mouchy - když budou ty LEDky svítit přímo před
sebe, pak se jejich světelný kužely budou protínat, v určitým místě
(ale mohlo by to být i poměrně velký místo) by snad i bylo bílý
světlo, ale okolo by to byly kombinace složek, případně jen samotný
barvy.

Navíc - jedna bílá 70cd stojí stejně jako dvě modrý 30cd.

http://www.flajzar.cz/detail.php?zbozi=2377&cat=530&open=10&z=galerie
http://www.flajzar.cz/detail.php?zbozi=2378&cat=530&open=10&z=galerie

P.K.