RE: Digitální vysílání Radia Praha v systému DRM

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Sobota Říjen 14 17:48:10 CEST 2006

Slaavaaa,

konecne Cesky rozhlas v DRM! Na to jsem cekal naprosto upenlive.
Je videt, ze Oldrich Cip zapracoval. Nahodou jsem mu zrovna pred
nekolika mesici psal, ze pokud vazne vysilani u nas jen na penezich
za budic Telefunken, tak ze ho s kamaradem dodame, a on odpovedel, ze
se o DRM u nas jiz delsi dobu snazi a ze bude v tlaku na jakehosi
reditele pokracovat.

Tak se povedlo :)

> Jenom bych si dovolil upozornit na nádherné "nomen omen" v této
> zprávě.  Neboli: není krásné, když se předseda Mezinárodní
> konference pro koordinaci krátkovlnných kmitočtů jmenuje Oldřich
> Čip ;-)))

Asi tam maji chybu, myslim, ze je s dlouhym 'i'.
Zato muj spoluzak a zaroven clen teto konfery se jmenuje Koder :).

Zdravi Marek P.