peltier & chlazeni & levne ?

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Říjen 13 11:24:50 CEST 2006

Kubat Tomas napsal(a):
> protoze mi pripada ze na 40x40mm se mi toho moz nevysrazi ? odvlcovace
> maji tak nejak 100-400m3/h prolezlyho vzduchu. kdyz to pozenu okolo
> 40x40mm bude to fungovat ? mozna resim nejakej nesmysl, chtel jsem
> dosahnout, nebo spis plne vyuzit cca do 200W peltiera, pro odvlhcovani.
> tomik.

No to se mi zda ze toho motate nejak moc dohromady. To zda se vam bude
neco srazet je jen otazkou zda ten predmet ma teplotu pod rosnym bodem -
ten urcuje teplota a relativni vlhkost.

To kolik se vam toho vysrazi je jen otazkou vykonu jak velkou plochu
(vymenik) dokazete uchladit tak aby byl pod teplotou rosneho bodu.

Na mojem webu jsou grafy z mereni (venkovniho) kde muzete videt jak se
pohybuje teplota rosneho bodu v zavislosti na teplote a rel.vlhkosti.

Kdyz uz jsem u toho - pridal jsem na web nejake statistiky vyhodnoceni
merenych dat za posledni dva roky - nekdy docela zajimave hodnoty. ;-)

--
RadekCX - http://www.cncnet.info