peltier & chlazeni & levne ?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Říjen 13 11:17:57 CEST 2006

protoze mi pripada ze na 40x40mm se mi toho moz nevysrazi ? odvlcovace
maji tak nejak 100-400m3/h prolezlyho vzduchu. kdyz to pozenu okolo
40x40mm bude to fungovat ? mozna resim nejakej nesmysl, chtel jsem
dosahnout, nebo spis plne vyuzit cca do 200W peltiera, pro odvlhcovani.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Danhard
Sent: Friday, October 13, 2006 11:11 AM
To: HW-news
Subject: Re: peltier & chlazeni & levne ?

A proc davate na studenou stranu chladic ???
Danhard
*******

rozmery jsem uz uvadel :
na PC jsem priplacnul ze studene strany chladic(al), pasiv jezka, asi z
proc. slot1. ma rozmer 125x55x30mm.
na teplou stranu jsem priplacnul plochac z medi 300x60x10mm a na nej
2xstejnej jezek + nejaky 60mm vetracky.
potrebuju tu studenou stranu velkou tak, aby se mela na cem strazet
voda, idealni tvar/rozmer zatim netusim ?
tomik.