Nahrada monitoru

Jan Naiser hw@tua.cz
Středa Říjen 11 12:29:57 CEST 2006

> Tohle jen konvertor drát na drát, některý VGA monitory asi měly 9-pin
> canon místo 15-pinu. Nejsem si úplně jistej, ale EGA snad má signály v
> TTL úrovních (ne analog jako VGA).

> http://www.hardwarebook.net/connector/av/ega.html

> Primary a secondary red (green, blue) snad znamená, že na primary ja
> 66% jasu, na secondary 33% (nebo naopak, matně si pamatuju, že jsem to
> někde čet).

Jestli jsem to dobre pochopil, tak neni nikterak jednoduche adaptovat vystup
EGA na monitor VGA. Pan google mi na dotaz "ega to vga" vyhodil par odkazu
na adaptery. Podle vyobrazeni a ceny si ale myslim, ze se spise jedna prave
o redukce z 9 na 15 pin konektor. Takze tudy asi cesta nevede.

Da se podle projevu, ktere predchazely vyhasnuti monitoru usoudit na okruh
zavady? Psal jsem, ze obraz se zacal posouvat dolu, az uplne zmizel a
monitor ztmavnul.

Diky, Honza.