Nahrada monitoru

Jiri Polasek jurp@volny.cz
Úterý Říjen 10 21:26:56 CEST 2006

Par odporu-bych se divil.
EGA-digitalni signal urovne TTL
VGA-analogovy signal
Kdysi jsme predelavali jsme EGA na signal z CGA.
Tam se myslim jen invertoval synchronpuls.

Jinak jsme to resili monitory multisync. Ale ty uz nejsou k sehnani.
Dnes hledejte prumyslove monitory CONRAC.
Treba zde http://www.power.cz/product.php?subkatid=39&aktid=119
Kdysi je nabizeli pres Future Engineering.
Cekejte ovsem prumyslove ceny.
JURP