Eagle

Danhard danhard@volny.cz
Neděle Říjen 8 21:13:48 CEST 2006

Co se vam nedari ?
Podklad to udela takovy, jaky mate zvoleny pri malovani desky.
Options - User intreface
Danhard
*******

Dobrý večer, děkuji všem za rady, ale asi se mi se mi  zatím  nedaří několik
kroků.
  Tak tedy: Eagle > 3.55 Prepnout na desku, spustit CAM Procesor, >
zaskrtnout vrstvy k exportu (napr. bottom + pads > + vias a nyní jak zvolit
zvolit vystupni zarizeni TIFF, meritko > 1.00, zrcadleni a vyplneni plosek
dle potreby, > napsat nazev vystupniho souboru a spustit? No jistě jsem se
zamotal.

Druhý dotaz také na Eagle 4.16, je to demoverze, ale má schránku. Postupuji
File/Export/Image  a opět problém, už jsem se na toto ptal a dostal i postup
a ten byl kvalitně uložen..... No jde mi o to že podklad je černý a nikoliv
bílý. Předem děkuji.
Kamil