Eagle

nokam@centrum.cz nokam@centrum.cz
Neděle Říjen 8 20:44:57 CEST 2006

Dobrý večer, děkuji všem za rady, ale asi se mi se mi  zatím  nedaří několik kroků.
  Tak tedy: Eagle > 3.55 Prepnout na desku, spustit CAM Procesor, > zaskrtnout vrstvy k exportu (napr. bottom + pads > + vias a nyní jak zvolit  zvolit vystupni zarizeni TIFF, meritko > 1.00, zrcadleni a vyplneni plosek dle potreby, > napsat nazev vystupniho souboru a spustit? No jistě jsem se zamotal.

Druhý dotaz také na Eagle 4.16, je to demoverze, ale má schránku. Postupuji File/Export/Image  a opět problém, už jsem se na toto ptal a dostal i postup a ten byl kvalitně uložen..... No jde mi o to že podklad je černý a nikoliv bílý. Předem děkuji.
Kamil