RE: [OT] MECH Ještě k té vakuové komoře

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pátek Říjen 6 00:49:48 CEST 2006

Mimochodem,

zkusil jsem to s klasickou teflonovou páskou na těsnění plynového
potrubí a funguje to taky i když s obtížemi (člověk to musí přimáčkout
rukou a chvilku držet než se to chytí).
Ale podařilo se a kompresor z ledničky v klidu vycucnul tlak někam pod
15 kPa, skleněný pekáč se nezbortil a dřevotříska taky drží. Celé to mám
pod tlakem a tváří se to klidně a bezpečně.
Zítra zkusím, zda to skutečně vyšumí bublinky z epoxy a Lukoprenu. Pokud
ano, tak je to fajn řešení za pár šupů. Akorát asi v Řempu objednám kus
měkké přírodní gumy nebo silikonové gumy tl. tak 3 milimetry. Jako
těsnění by to nejspíš bylo lepší a člověk by nemusel pořád blbnout s tou
páskou.

Jinak, pokud by někoho zajímal softík pro jednoduchý tlakoměr vyrobený z
PIC16F88, snímače Motorola MPX4115A, jednoho I2C expandéru PCF8574 a
čtyřmístného LED displeje (vše koupeno v GM přes pult), tak mohu grátis
poskytnout. Pro přesnější použití by to asi chtělo dodělat nějakou
kalibraci tlaku, ale pro běžné použití je to dobré tak jak to je. Hlavně
to včetně naletování na universálku, prodrátkování, vestavění do
multimetrové krabičky z GM a napsání softu bylo hotové za jeden večer,
což je přesně ten způsob řešení, který mám rád. :-)

Zdraví PavelK