Zaznam zvuku z mikrofonu do PC

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Středa Říjen 4 18:06:11 CEST 2006

Kdyz je tu řec o mikrofonech, má někdo nějake info o mikrofonu TESLA
AMC412 ? ( je v tom pravděpodobně kondenzátorová vložka s označením MMC410)
Uvnitř mikrofonu je elektronka , mám k tomu i konektor pro pžívodní
kabel ale chybí napaječ a "zbytek"..? Má smysl se s tím zabývat? Chtěl
bych něco kvalitního pro nahrávání zpěvu (dcerka)
Pak máme ve firmě možnost odkoupit nějaké Neumanny označení 191.16 BLK ,
ale neviděl jsem je a nevím, co je to zač.
Google mlčí. Nebo se ho blbě ptám.