Re: Odešel motor vysavače ETA Apollo

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Říjen 3 15:07:25 CEST 2006

Sice jste si ulevil, ale efekt to nebude mít skoro žádný. To byste
musel s nejvyšším šéfem Ety hrát golf ;-)

Eta totiž nepředpokládá, že si zákazníci budou vysavače opravovat na
koleně, ale že to daj do servisu, kde možná výměna samotnýho rotoru i
s prací stojí víc než výměna celýho motoru. Nebo naopak, výměna
samotnýho rotoru je tak levná, že se to servisu nevyplatí dělat ;-)

P.K.