Odešel motor vysavače ETA Apollo

Halen halen@seznam.cz
Úterý Říjen 3 14:54:45 CEST 2006

Zdravím

odešel mi rotor v motoru vysavače ETA Apollo. Bohužel náhradní rotory
již ETA do vysavačů nedodává, pouze celé motory. Nemáte někdo doma rotor
do tohoto vysavače?

Honza J.

Zde je email, který jsem v rozhořčení poslal do firmy ETA:

před čtyřmi lety jsme si zakoupili vysavač ETA Apollo. Jedním z faktorů,
který při výběru hrál velkou roli, byla místní prodejna ETA a snadná
dostupnost náhradních dílů. Teď nám vysavač přestal fungovat, konkrétně
rotor v motoru. Vysavač nebyl moc používaný a rotor stejně odešel.
Komutátor rotoru byl málo opotřebovaný a taktéž uhlíky byly v
pořádku.Vím že se to může stát (porucha motoru), zrovna jsme dostali
horší kus. Bohužel nás čekalo nepříjemné zjištění, že ETA přestala
dodávat náhradní rotory a nadále bude dodávat pouze celé kompletní
motory. To mne tak rozladilo, že sice nyní zakoupím kompletní motor, ale
opravený vysavač věnuji rodičům a naše rodina si pořídí jiný vysavač od
konkurence. Jestli se mě kdokoliv zeptá, jaký bych mu doporučil vysavač,
tak ETA to rozhodně nebude. Je mi to líto, ale nemohu konat jinak,
protože je spousta jiných výrobců a při porovnání vysavačů je trvrdá
konkurence a dostupnost náhradních dílů už bohužel nebude pro vysavače
ETA zvýhodňujícím parametrem. Myslel jsem si, že ETA vždy byla silným
hráčem na poli vysavačů, ale toto zjištění mnou otřáslo.