[OT] Mechanika, vakuování.

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Říjen 3 07:46:56 CEST 2006

Pavel Kořenský napsal(a):
> Zdravím,
>
> netuší někdo, kde a jak opatřit průhlednou nádobu o rozměrech cca.
> 40x30x20 cm ze které by se dal odsát vzduch a která by se pod tlakem
> nezbortila ?
>
> Jde mně o odlévání forem z Lukoprenu. Normálně na to používám starý
> papiňák a kompresor z ledničky, jenže teď potřebuju udělat formu maličko
> větší a ta se do papiňáku jaksi nevejde.
> Experimentoval jsem s několika druhy plastových "vzduchotěsných" nádob
> do mrazničky, vesměs čínské provenience, ale jak se zdá, soudruzi z ČLR
> [...]

No dle meho by stacilo si nechat udelat silne akvarium s vyztuzenyma
rohama - udelaji vam ho klidne z 15mm skla presne na miru. Nevim jake
tam mate podtlaky, ale 15mm sklo vydrzi docela dost.

Jinak se mi osvedcilo nedelat vika s pruchodkama, ale na stul dat desku
z gumy a udelat pruchod pro odsati skrz stul. Nemusite pro kazdou nadobu
resit specialni viko, ale proste podle potreby to priklopite cim bude
treba, jste omezen jen velikosti te gumy.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info