touch pad

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Pondělí Říjen 2 18:29:54 CEST 2006

Zdavím konféru.
Hraju si zrovna s touch padem ze starého notebuku, zjistil jsem že na rozdíl od touch screenu asi měří kapacitně, bez deformace nějaké fólie, a mohl by asi služit věčně. Jen nemohu najít princip jak to měření funguje. Ten můj je výrobek ALPS, ale ta firma jak se zdá dnes už dělá jiné věci...
je tam jakási matice 12*16, prst by šel nahradit uzeměným kovovým diskem, kdyby tak vydal jeho souřadnici v té matici byl by to docela zajímavý snímač. Ten můj ale pouze emuluje PS2 myšku, tedy dává pouze informaci o vektoru pohybu prst :-(
Dík za případné info,
Lubor