prechod od CDMA + wl-500g bna ADSL + WL-500g ?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Říjen 2 15:45:10 CEST 2006

operátora si zvolí zrovna O2 alias Telecom.
> kulovy podlehne reklame, adsl muzu mit podle internetu od brezna, technicky to melo bejt zajisteny od cervna a povedlo se to "majitelovy dratu", tedy
> O2 az dneska po urcitem dost nalehavem vyjednavani. nedokazu si predstavit, jak bych musel bojovat hned od zacatku s dvema firmama, jedna by to hazela na druhou atd.

Menší firma se IMHO musí hodně snažit, protože nemá dominantní
postavení na trhu jako O2. Dokud to nedotáhne do konce, nebude mít
platícího zákazníka. Ale nevím, jak by to šlo zrovna ve Vašem případě,
já bydlím v Kolíně, tak to asi bylo jednodušší.

P.K.