Kde stáhnout (video) záznam přednášek programování v C?

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Pondělí Říjen 2 16:19:22 CEST 2006

> Pěkný den
> chtěl bych se zeptat, zda někdo nemá odkaz na stránky některé z českých
> vysokých  škol (ČVUT,VUT,VŠB,...), kde by bylo možné stáhnout video
> záznam přednášek programování v C (knížek už mám mraky, přečteno 5x
> dokola :-)

Kdyz mate knizky 5x prectene to snad C musite ovladat perfektne :), tak
k cemu video z prednasek, kam se do hodiny skoro nic nevejde... Pokud
jde jenom o C, dobre knizky jsou od pana Herouta (Programovani v C nebo
tak nejak, hlavne prvni dil) kde na konci kazde kapitoly jsou vzdy
otazky typu vytvorte priklad pro... a na tom se naucite snad maximum co
C nabizi. Prednasky ktere jsou na AVC http://avc.sh.cvut.cz/ jsou dobre
pro uplne zacatecniky. Reknou vam k cemu je to a to dobre, vyhody a par
prikladu, nic vic, podle nich se programovat nenaucite, protoze to chce
porad psat a ne jenom koukat. A na to je dobra prave zminena knizka od
pana Herouta, ktera vas donuti psat a ne jenom cist. Takovych knizek moc
neni...