Re: Kde stáhnout (video) záznam přednášek programování v C?

Snehulak snehulak@gmail.com
Pondělí Říjen 2 14:23:13 CEST 2006

Ja znam jenom audivizualni centrum silicon hill
http://avc.sh.cvut.cz/

Ale najdete tam asi jen C# potazmo technologie .NET coz asi s
programovanim MCU nema krom toho , ze C# vicemne vychazi C++ a ten zas
z C :)

Nebo nekde pohledat na P2P sitich jestli tam neco nenajdete , ale ty
knizky asi budou jistejsi .

snehulak