OT: Vyjádření SZ k poplatkům za média

Milan Horák stranger@tiscali.cz
Úterý Listopad 28 09:28:55 CET 2006

Zdravím,

SZ moc nemusím a ani jsem je nevolil, ale oni jsou na rozdíl od výrobců
ve vládě (pokud se to tak dá nazvat) a proto mají na
existenci/neexistenci této vyhlášky větší vliv než ty komerční subjekty.

Vámi odkazovanou aktivitu výrobců/dovozců tím samozřejmě nezlehčuji a
naprosto s ní souhlasím. A doufám, že další se přidají.

Beru to jako páku zase z druhé strany a ta je také potřebná.

Milan