Laserova tiskarna

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pondělí Listopad 27 21:16:56 CET 2006

Pred par tydny jsem si koupil samsung ML-1610, stala me neco malinko
pres 2000 i se startovnim tonerem, zatim jsem na ni vytiskl tak 500
stran a vypada v pohode. Tisknu prevazne scripta na obyc. papiry,
takze kvalitu zatim nemuzu posoudit, ale na obycejnej text na klasicke
cteni je dostatecna i s tim setrenim toneru. Jedine vyhrady ktere k ni
mam je to, ze pri tisku piska (ale da se to vydrzet) a na mem celeronu
D 2,6GHz vytizi procesor na 100% (OS slackware).

Honza K