Laserova tiskarna

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Listopad 27 20:53:21 CET 2006

Minolty nebrat, jsou to strašný ludry - osobní zkušenost z firmy. Doporučil
bych buď starší HP LJ1200 nebo 1300, které při zátěží několik set stránek
měsíčně vydrží okolo 20.000 a víc stránek do prvního servisu (rekordman
vydržel 100.000 stránek), navíc 1200 umí i přídavný modul na
kopírování/skenování. Případně já mám v práci na stole  Samsung ML-1750 a tu
už tam mám cca 3 roky a zatím funguje bez problémů, ale vytiskl jsem na ní
maximálně 4.000 stránek. Každopádně Samsungy mně připadají jako rozumný
laserovky na domácí použití při vytížení desítek až stovek stránek měsíčně.
Navíc mají príma vlastnost - klačítko na šetření toneru. Na většinu tisku to
stačí, i když nekvalita je patrná, ale na fakturách a takovýchto dokladech
je to v podstatě jedno. Mapy už na tom jsou třeba nečitelný, ale pak stačí
úsporu toneru vypnout a tiskne normálně. Myslím si, že ten Samsung má
nejlepší poměr cena/výkon/kvalita v úplným lowendu domácích tiskáren, ale
zase tolik jsme jich neprodali, aby se z toho daly vyvozovat nějaký větší
závěry a navíc jsem mohl mít štěstí na nějaký lepší kus...

PS: Abych toho Samsunga jenom nechválil, tak měl poměrně dlouho nekvalitní
drivery, PCL6 tisk třeba pořád padal a podobně, teď už jsou ty drivery
naštěstí OK.

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death