Re: Dvě zvědavé otázky (asi zase OT)

Lukas Burda burdal1@post.cz
Neděle Listopad 26 11:46:09 CET 2006

Dobry den,
ted kdyz jste nam ukazal, ze uz jste se doucil nejistoty, se na to
podivejte z pohledu stavitelky dekady pro nastavovani a kalibrace. Tu
asi tezko muze zajimat ze ve statisticky vyznamnem poctu vzorku bude
mit tolik a tolik procent kompineci rezistoru odchylku mensi nez tolik
a tolik. Tu jiste bude spis zajimat jakou maximalni chybu muze mit ten
jeden kus dekady co si postavi.

Lukas Burda