Dvě zvědavé otázky (asi zase OT)

Pátek Listopad 24 20:52:10 CET 2006

Hezký večír,

    děkuji za nabídku, ale byl to jen dotaz spíše teoretický. Teďka
dělám jiné věci. Ale časem jsem chtěla spáchat nějakou odporovou dekádu.
Čili hodnoty v poměrech 1 - 2 - 2 - 5 o rozsazích ohmy, desítky ohmů,
stovky ohmů, tisíce ohmů, desítky tisíc ohmů až do jednotek miliónů
ohmů. Jestli dobře počítám jsou to 6 * 4 odpory čili 24 odporů. Při ceně
10 liber za kus neskutečné. Při ceně 7 Kč za kus jako v GM (0,1%) docela
dobré. Jen je problém v tom, že v GM nemají ty správné hodnoty a bude
potřeba je poskládat. Proto ten dotaz na řazení odporů a tolerance.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: sasa.svobodova@vodafonemail.cz - max 120 znaků !!!