RE: Dvě zvědavé otázky (asi zase OT)

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Listopad 24 20:35:01 CET 2006

problem s presnejma odporama resim, kvalitni merak + supliky s odporama a vybiram.
asi nebudou mit tu nejakou teplotni stabilitu, ale je to skoro "zadarmo".
jestli je to rozumny mnozstvi hodnot, a povedlo by se mi je nejak rychle vybrat, tak Vam nejaky preberu, kdyz bude zajem ?
zmerim na keythley2000.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Saša Svobodová
Sent: Friday, November 24, 2006 8:26 PM
To: HW-news
Subject: Re: Dvě zvědavé otázky (asi zase OT)

Hezký večír,

    tak jsem koukala na ty odpory, ufff s tím prostěradlem máte docela pravdu, už mně nápad na sestavení dekády z těchto odporů přešel. 10 liber za jeden odpor je docela darda.

    S těmi oscilátory to ještě nějak nechápu ale snad jednou pochopím.

    Děkuji za odpovědi.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz