Eagle zacinam (bylo: Schema v Eagle)

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Listopad 24 17:05:07 CET 2006

Daniel VALUCH napsal(a):

>no pokial je to 50ohmove vedenie tak je jedno ako je dlhe.

Nemyslim si..... vzhledem k tomu, ze je cesta zezhora nestíněná tak
částečně vyzařuje ( ověřeno ) čím delší to vedení na pl. spoji bude, tím
bude také větší _útlum_.
To snad platĂ­ i u vedenĂ­ na pl. spoji ne? TakĹľe urÄŤitÄ› nenĂ­ jedno jak to
vedení bude dlouhé. Prostě čím kratší tím lepší. To by jaksi odporovalo
fyzikálním zákonům :-)

Už to, že to zařízení funguje, pokud je k tomu modulu připojeno jen to
"přípojné" vedení na spoji a naopak nefunguje, když ho odpojím u modulu
mi říká, že to asi nebude to pravé ořechové.

> Tam uz neplatia obmedzenia typu "co najkratsie privody ku napajacim rovinam". Kabel ako kabel... Nakoniec vonku k tomu mate pripojenu antenu metrovym koaxom nie? :-)

To ano, ale ta bude pripojena kvalitnim kabelem, ktery muze mit mnohem
mensi utlum, nez 8 cm vedeni po plosnem spoji ne?   :-)