home made menic, Was : Re: ... menic?

Rosko, Peter Peter.Rosko@SIEMENS.com
Pátek Listopad 24 14:00:40 CET 2006

Zdravim,
ked uz je rec o menicoch : postavil som si home made menic, AVR +
3xIR2104 + 6xIRF840.
postavil znamena mam to na kontaktnom poli a k tomu mam pripojeny 400W
AC motor.
napisal som program, nadrotoval zaklad, rozbehlo sa...
ale vyvoj sa nejako zastavil :) mam totizto problem, ze co tyzden tak
menim bud budic alebo nejaky tranzistor a pod.
nevraviac, ze som si na nb odfajcil porty :(
chcem teda ochotnych znalcov vykonovej elektroniky poprosit, ci by ste
mi nepresli schemu a nepovedali, co a ako. zapojenie je zjednodusene ako
sa len da, cast problemov vyplyva aj z toho ze to je len zadrotovane...
popripade, ak by niekto mal odskusane zapojenie niecoho podobneho, to by
fest pomohlo

hlavny problem pre mna je to ze tu nemam ziadne vybavenie, sme docasne
detasovani ;-(, mam akurat dmm, motovaciu tiez uz stracam, ked to
dorobim tak vlastne neviem na co mi to bude ;-)

schemu poslem privatne (ak sa niekto ozve ;-) )
p.rosko