Re: Jaký konektor? GSM

Milan Petrasek milan.petrasek@gmail.com
Čtvrtek Listopad 23 19:21:53 CET 2006

no u nás se to jednomu uživateli taky podařilo zlomit, ale naopak ta
anténa, tak jsem sháněl co je tam za konektor. Ten konektor na anténě
se jmenu SonyEricsson 237. Co jsem našel na webu tak firma
http://www.rfindustries.com/ dělá adaptér (RSE-6701 -  viz obrázek) na
nějaký normální SMA konektor. Ale nepodařilo se mi v ČR sehnat
kusového dodavatele, tak mám plonkový PCMCIA modem.

Další výrobce rovnou celých antén
http://www.meritie.com/trade/productview/54/19/

MiP