Uz nas zase chteji okradat, co s tim udelame !?

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Listopad 23 01:11:25 CET 2006

 23.11.2006, 1:03:11

No tyhle berne zacaly uz v dobe kdy magnetofonova kazeta byla
technickou novinkou, a kdo vi zda uz za T.A.Edisona nemusel muj deda
odvadet krejcar z kazde svicky.
IMHO se tehle sracek zbavime leda v nejaky pristi zatracene
ne-sametovy a nejmene celoevropsky revoluci.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz