Uz nas zase chteji okradat, co s tim udelame !?

Majodi Majodi@Centrum.cz
Středa Listopad 22 23:57:37 CET 2006

Dobrý deň,

G> O tom si iluze nikdo nedela, ale pokud se s tim nic nepodnikne, tak to
G> za chvili nebude v radu korun, ale mnohem vice....

ANO

Zvysujuce alebo pribudajuce poplatky vzdy postihuju inu skupinu ludi a
prichadzaju v rozdielnom case. Tym zamedzuju zjednoteniu a bureniu
ludu.

Ake su vase-nase moznosti....no mozeme ist do volieb a zvolit toho kto
sa bude tesit ze mu jeho predchodcovia nachystali taku bohatu urodu,
ba dokonca si na tom zalozi volebnu kampan. Staci sa pozriet do
minulosti. Buducnost mozete vidiet podobne, lebo sa jedna stale o ten
isty živočisny druh s rovnakymi vlastnostami a povedzme si otvorene,
ze nikto nejde robit do politiky charitu. Kazdy jeden clovek citi potrebu
zabezpecit svoju rodinu, to nemozem zazlievat nikomu, sme proste
takí.

Demonstracia niekde pred uradom vlady - kedze poplatok zase
postihne iba urcitu skupinu, bude nas tam malo. Zo 100% nespokojnych
odhadujem 25% a to asi iba v prvu hodinu spolu s nahodnymi
okoloiducimi, ale ked sa pozriem do zahranicia, tak vidim, ze sa ani
tym neda nic dosiahnut.

Zda sa mi ze jedina moznost ako s tymto pohnut, su peniaze.
Celonarodny strajk, ziadna doprava, ziadna vyroba, okrem potravin,
vody, tepla, a svetla ziadne nakupy. Stat by prisiel o mnoho viacej
ako by vybral na nejakych blbych mediach....ale priznajme si, kto
dokaze taketo nieco zorganizovat a okrem toho statne organy maju
dalsie paky, ako aj taketo nieco prekazit.

--
S pozdravom,
 Majodi