... menic?

Simon Cihelník hwkonfera@seznam.cz
Čtvrtek Listopad 23 01:09:44 CET 2006

Potrebuji napajet spotrebic s trvalym odberem 14 - 16 A (235 VAC), spickovym
az 20 A. Aby mi v arealu nezatezoval jednu fazi (pobezi opravdu desitky
hodin tydne v kuse) rad bych ho napajel pres trafo s 3 x 400 V na primaru.
Jenze - Fe dostatecne dimenzace je monstrum a navic nam byly zaslany nabidky
s kalkulaci kolem 50 tisic za kus. Napadlo me, zda by toto neslo resit
frekvencnim menicem cca 10 kW typu 3 x 400 -> 3 x 400, kde bych vystup
nastavil na 235 V a vyuzival pouze jednu fazi, kde je garantovano az 22 A.
Protoze odpoved, zda to muze fungovat nebo ne je svazana s kontrukci menice,
chci se dotazat, zda ma nekdo z pritomnych zkusenost nebo si je z jinyho
duvodu jisty ze to fungovat bude. Take me napadlo proti kauci si menic u
dodavatelu pujcit a nebo si to primo u nej nekolika rezistivnimi spotrebici
(rychlovarne konvice) vyzkouset. Radeji se nejprve ale tazi zde...

Diky za nazory a rady,
Simon Cihelnik