Uz nas zase chteji okradat, co s tim udelame !?

Majodi Majodi@Centrum.cz
Středa Listopad 22 23:01:07 CET 2006

Dobrý deň,

Myslim ze podstata nie je chranit autorov a ich diela ale zarobit
peniaze. Zdovodnit si to mozu ako chcu alebo ani nemusia. Ked dostanu
do svojho rezortu dost penazi, maju dovod vyplatit si premie
13,14,15,16 te platy alebo najst cestu zvysnym dukatom do svojich
vrecak. Cim viac penazi mame, tym si mozeme kupit viac ludi, viac hlasov a ked
nahodou nevyhraju volby, aj tak si za kulisami podaju ruky. Nikto
nepojde proti niekomu a niecomu co zaraba peniaze. (napr. cigarety)
Vsetci maju plne usta reci o skodlivosti ale zarabaju...
Tiez mi nie je jasne zdovodnenie udelenej pokuty za to, ze niesompriputany
bezp. pasom v aute. Ciste teoreticky ohrozujem svoj zivot, svoje zdravie.
Rovnako je potom mozne udelit pokutu, ze nemam od 1. septembra do 1. aprila
na hlave ciapku a ohrozujem tym svoje zdravie. Je uplne jasne ze na
moje, tvoje, nase, vase zdravie kazdy s...
Ak z vas nedostanu 5kč z tejto strany, tak to skusia z druhej.
Mozno sa vam s mimoriadnym usilim podari v tejto veci nieco dosiahnut,
ale tak ci tak ked otvorite penazenku tak tam bude -5kč.

--
S pozdravom,
 Majodi