Uz nas zase chteji okradat, co s tim udelame !?

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Listopad 22 09:17:45 CET 2006

Ondřej Kozumplík napsal(a):
> Ja bych to videl na napadeni autorskeho zakona u ustavniho soudu. Nemam
> bohuzel cas kolem toho litat, ale klidne se pod to podepisu a prispeju i
> nejakou tou kackou na pravnika.
>
> S pozdravem
>
> Ondrej Kozumplik
> http://hysteria.kvalitne.cz

Ono to popira i dalsi veci zarucene ustavou a to je treba presumpce
neviny. Nemuzu prece platit za neco co bych mohl mozna spachat. To bych
mohl nakonec dostavat treba i slozenku od policie kazdej rok na 5kKc s
tim, ze muzu spachat pokutu. Pak samozrejme by nemuseli policajti vubec
vylezt ze sluzeben. :-(

Mozna by bylo vhodne rozpoutat nejaky hoax na netu aby vsichni zacali
bombardovat poslance a ministerstvo maily.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info