Siemens LOGO! - kabel

Dee Jay deejay@email.cz
Středa Listopad 22 09:16:25 CET 2006

Zdravím

Pokud jde o Siemense,vzdy komunikuju s lidma z Brna,sídlí na Technické a
bývají ochotní. Ovšem máte pravdu ,že dá práci najít toho správného člověka
(ostatně je to megafirma prodávající všechno od dámských vložek až po
raketoplán :-)
Jinak do jedné aplikace požadoval zákazník Moelleří Easy (obdoba loga s pár
vychtávkama ) tak sem kvůli kabelu kupoval přes velkosklad starter kit - a
pak se tu o měsc pozdeji stavoval nejaký jejich obchodnik a říkal,že na
kabelu a softu se dá domluvit ... Jinak techto chytrých relé se vyrábí hafo
a když jeden výrobce bude zlobit jiste se najde někdo ochotnější ...

DJ

----- Original Message -----
From: "Martin Locker" <locker@vosrk.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, November 22, 2006 7:51 AM
Subject: Re: Siemens LOGO! - kabel

Zdravim,

diky za podporu. Nevim jakou mate se Siemensem zkusenost, ale ja dost
odstrasujici. Kdyz jsem ten balicek pro skoly u nich objednaval (cca
12.000,- Kc),
tak jsem se nestacil divit. Chteli po nas vypis z obchodniho rejstriku
(skola
samozrejme nic takoveho nema, tak alespon zrizovaci listinu) jako kdybych
objednaval za miliony. Kdyz jsem tam volal, tak az na x-ty pokus me
prepojili
na nekoho, kdo mi byl schopen podat nejake technicke informace.
Takze si iluze o tom, ze by poskytli nejakou slevu moc nedelam.

> Bojim se, ze je to marne zkouset ho vyrobit. Neni tam jen V24 (RS232) nebo
> tak. Je tam prevodnik s necim (jsem ted v terenu, tak nereknu presne co
> tam je). Bude potreba ten kabel sehnat original. Obratte se na prazske
> zastoupeni, myslim, ze pro skolu ty kable dodaji za cenu toho jednoho, co
> uz
mate. Je to v jejich zajmu.