Stárnutí kabelu Was: Zásuvková síť Panasonic

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Úterý Listopad 21 11:28:15 CET 2006

VA> Jak po dvou letech? Copak stineni koaxialu se casem zhorsuje? Zvlast kdyz
VA> jich je vetsina v trubkach? Nebo oxiduji krimpovane spoje?
VA> Andel

Všechny koaxiály se kterými jsem se setkal a které mají opletení z
měděných drátků časem oxidují (nevím jak postříbřené), zhoršuje se
kvalita stínění a začínají vyzařovat (a zvyšuje se útlum). Pokud se s
tím kabelem pohybuje (např. svod od rotátoru), stárne pomaleji, zřejmě
se styčné body odírají.

Je možné že se současné rozvody již dělají z vhodnějších kabelů pro
stacionární montáž, nesleduji to.

Tomáš