automaticke spousteni programu pro USB zarizeni

Středa Listopad 22 04:12:21 CET 2006

Hezký den,

    moje Windowsky se v této nabídce ptají, co mají udělat a je tam i
možnost "Neprovádět žádnou akci" a dole je možnost "Provádět vždy při
vložení", pokud se použije tato kombinace, tak dají pokoj. Jinak Dá se
to nastavit i v nabídce disku: kliknout pravým myšítkem a v možnostech
si vybrat co potřebuju.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz