automaticke spousteni programu pro USB zarizeni

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Listopad 22 00:20:32 CET 2006

Stiahnite si X-setup
http://www.x-setup.net/

Je to soft, ktory pozna a dovoluje nastavit rozne skryte
konfigurovatelne veci vo Win cez ich registry. Oni vyvojari v MS dost
veci konfigurovatelnymi urobili, len k nim nedali uzivatelovi okienka.

Po spusteni X-setupu zvolte klasicke zobrazenie a v strome moznosti
naklikajte:
(mam verziu 6.5, uz je novsia, moze to byt inde)

System - AutoPlay - Data CDs Options - Autoplay Data CDs

vpravo teraz mate 4 checkboxy:
-Allow autostart for CD_ROM
-Allow autostart for removeable drives (TOTO POTREBUJETE)
-Allow autostart for fixed drives
-Allow autostart for network drives

Doporucujem zrusit vsetky :-) Potom stlacite F9, date restart a je to.

miro

PS: cez tento SW si okrem autoplay rusim prefetch aplikacii, dllcache,
automaticky restart po BSOD a pod. Samozrejme ide to aj priamym zasahom
do registry, no kto by patral... navyse niektore kluce defaultne
neexistuju a pre vypnutie danej funkcnosti ich treba vytvorit.