OT: rozvod internetu v RD

Pavel Krafcik pk@pjk.cz
Pátek Listopad 17 13:24:38 CET 2006

To byste se divil. Nemám sice doma Wi-Fi, ale mám pevnou IP a
všelijakých script kiddies, kteří si hrajou na hackery, mám na firewallu
denně několik. Jeden vydržel v kuse 8 hodin testovat SSH, než se
přesunul jinam. Celkem provedl 3332 pokusů o přihlášení. Asi si pro
takové budu muset připravit nějaký honeypot. Navíc je tu halda pokusů o
rellay mailů, testování mod_proxy na Apachi,... Jim ani nejde o data,
ale spíš o zneužití stroje ke svým záměrům, data jsou jim fuk. Ale to
neznamená, že je nemůžou zničit, buď z legrace, nebo v rámci úklidu.

Pavel Krafčík