OT: rozvod internetu v RD

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Listopad 17 13:11:08 CET 2006

Vždyť já vím, za každým rohem čeká hacker, aby se mně mohl nabořit do domácí
sítě, aby si mohl stáhnout rodinné foto a pár dokumentů. Cestou do práce mě
sledují BIS a možná i CIA. V práci mě neustále monitorují skrytými kamerami,
jestli se náhodou neflákám. Policie mi odposlouchává mobil a reklamní
společností kupují cenná data od karetních společností, kde jsem co kupoval.
Ale já jsem se s tím nesmířil a příští týden se stěhuju do jeskyně, kde budu
pít vodu z potoka a jest kořínky a bobule. Ještě ale musím najít ten
implantovaný chip, přes který mě sledují...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death