DPS Fotocestou

Čtvrtek Listopad 16 13:49:34 CET 2006

Tisknu na úplně obyčejný pauzák z papírnictví (nijak jsem nad tím nebádal, kupuju snad za 1,20 Kč list), tiskárna HP deskjet 460, režim "nejkvalitnější", inkoust je originál (tiskárna je firemní ;-).
Podstatné je mít ten pauzák rovný aby se hlava o něj nemydlila ale to je vcelku samozřejmé.

Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz
[mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of iko
Sent: Thursday, November 16, 2006 1:41 PM
To: HW-news
Subject: Re: DPS Fotocestou

Ako tlacis atramentom na pauzak? Mne sa to rozpija na pauzaku.
Pauzak som pouzil obycajny co sa kupuju na A4. Tlaciaren Epson
(dva typy), atrament nejaky neznackovy.

Skusal som aj nejaku foliu do atramentu specialnu (typ ani
znacku neviem), ale zrejme zle prepusta UV, lebo plosaky su pri
vyvolavani nejake ciarkovane, ako keby to kopirovalo strukturu
tej folie. Je to taka z jednej strany hladka, z druhej strany
drsna, ako keby trosku lepkava.

iko

Kručinský Ladislav wrote:
> Už se to tady omílalo strašně mnohokrát ale pořád mám dojem,
že v jednoduchosti je síla. V mém případě se jedná o systém
inkoustovka, pauzák a horské sluníčko. Žádná další kouzla
nedělám, vytisknu, exponuju na Positiv20 a daří se
reprodukavatelně dělat 0,3 mm motivy, což bohatě stačí na prototypy.
> Fólie... acetonové výpary ... stíratelné fixy ... kořen
mandragory ... půnoční měsíc na šibeničním vrchu...

> Kručinský

Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises
Skontrolovane Antivirusovým systemom KFC.
Verzia: 7.2.130 / Vírusová databáza: 562.2.5