RE: Kompaktní zářivky

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Čtvrtek Listopad 16 13:03:12 CET 2006

A to ja zase musim potvrdit velmi dobre zkusenosti s levnymi OSRAM usporkami
(ty co maji udavanou nizsi zivotnost, tusim 6000h), pravda ten udaj je
trochu nadhodnoceny, ale misto puvodnich 100W zarovek jsem dal nejprve
nejake noname 25W, to byla bludicka, pak jsem koupil (tusim)24W Osramky a ty
jsou vyborne, sviti subektivne minimalne stejne jako ty 100W a zatim se
drzi. Uz jsem jich koupil nekolik a zatim spokojenost, docela mi vyhovuje i
jejich barevna teplota, nejsou uplne studene, ale zase oproti zarovkam tak
nejak bliz dennimu svetlu. Je pravda ze ze zacatku sviti trochu min a musi
se "rozehrat".

Dusan Dolezal

  _____

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of J. Polivka
Sent: Thursday, November 16, 2006 12:43 PM
To: HW-news
Subject: Re: Kompaktní zářivky

Zdravim,
usporne zarovky jsou opravdu nekdy usporne, tedy pokud si ponechate uctenku
pro pripadnou reklamaci.
Lze je pak vymenit za tu odeslou na pravdu bozi za novou. Proste nevydrzi to
co vyrobce udava. Jsou samozrejme vyjimky a i ja takove vyjimky vlastnim.
Bezne problemy - pomale rozsviceni, zasednuti banky, nahla smrt...
Nakoupil jsem znackove i neznackove a ty znackove sly do kytek jako prvni.
Budto odesly samy a nebo jsem je vymenil pro spatnou svitivost a pomale
rozsveceni.
Udajum, ze tato zarovka se svitivosti xx W nahradi beznou zarovku s xx W se
vyrobce muze jit vycpat. Neodpovida to pravde.
Jinak, abych si jen nestezoval, se mi velmi osvedcily Ecolite 11W se zavitem
mignon. A byly velmi levné !
J. Polivka

Zdravím,
sháním malé( krátké ) kompaktní zářivky do lustru pro E27 o výkonu cca 11W.
Můžete mi nějaké kvalitní za rozumnou cenu doporučit ? Koukal jsem do
nabídky NARVA a našel jsem tam nějaké LG zářivky za nějakou podezřele nízkou
cenu 130Kč. Bohužel tam není obrázek, nevíte jak vypadají a jak dlouho
vydrží ?
http://narva.netdirect.cz/detailPage.asp?DPG=42374

Tady jsem koukal na NARVATRONIC, ale ty jsou šíleně drahé cca 460Kč/ks
http://narva.netdirect.cz/detailPage.asp?DPG=38432

děkuji

Miloš Šula

K CZ domene 1 rok webhostingu za 4.998 Kc zdarma!
Objednejte si u nas novou CZ domenu a my Vam k ni
jako darek dame webhosting na 1 rok, v hodnote az 4998 Kc,
zcela zdarma. Nepropasnete jedinecnou sanci! www.czechia.com