Re: Kompaktní zářivky

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Listopad 16 12:42:56 CET 2006

Zdravim,
usporne zarovky jsou opravdu nekdy usporne, tedy pokud si ponechate uctenku pro pripadnou reklamaci.
Lze je pak vymenit za tu odeslou na pravdu bozi za novou. Proste nevydrzi to co vyrobce udava. Jsou samozrejme vyjimky a i ja takove vyjimky vlastnim.  Bezne problemy - pomale rozsviceni, zasednuti banky, nahla smrt...
Nakoupil jsem znackove i neznackove a ty znackove sly do kytek jako prvni. Budto odesly samy a nebo jsem je vymenil pro spatnou svitivost a pomale rozsveceni.
Udajum, ze tato zarovka se svitivosti xx W nahradi beznou zarovku s xx W se vyrobce muze jit vycpat. Neodpovida to pravde.
Jinak, abych si jen nestezoval, se mi velmi osvedcily Ecolite 11W se zavitem mignon. A byly velmi levné !
J. Polivka

  Zdravím,
  sháním malé( krátké ) kompaktní zářivky do lustru pro E27 o výkonu cca 11W. Můžete mi nějaké kvalitní za rozumnou cenu doporučit ? Koukal jsem do nabídky NARVA a našel jsem tam nějaké LG zářivky za nějakou podezřele nízkou cenu 130Kč. Bohužel tam není obrázek, nevíte jak vypadají a jak dlouho vydrží ?
  http://narva.netdirect.cz/detailPage.asp?DPG=42374

  Tady jsem koukal na NARVATRONIC, ale ty jsou šíleně drahé cca 460Kč/ks
  http://narva.netdirect.cz/detailPage.asp?DPG=38432

  děkuji

  Miloš Šula