Zkraty mezi piny IO

Pavel hw@itherm.cz
Úterý Listopad 14 21:12:00 CET 2006

Nestal by za to nechat udelat novou sablonu? a taky pouzivat dobrou pastu.
jako zakaznik bych nebyl moc rad za takovy vyrobni process.
Jako nouzove reseni bych zkusil prelepit cast tech der v sablone Kapton
paskou aby se na plosky dostalo mene pasty.

Pavel

----- Original Message -----
From: <sensispecial@centrum.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, November 14, 2006 8:49 PM
Subject: Zkraty mezi piny IO

Dobry den,
Zapasim se zkraty mezi piny pri osazovani na SMT automatu. Chybu asi tusim -
spatne vyrobena sablona pro nanaseni pasty(prilis vysoka, zbytecne siroke
diry), pak pasta od fy.PBT, ktera je cca. mesic prosla.
Po vyhotoveni mam na IO s velkou hustotou hodne zkratu. Nezbyva mi tedy nic
jineho, nez vzit licnu a dotoho. Pajeci stanice, kterou mam k dispozici,  ma
odsavacku, ale jeji funkce je tak na odkryte pajeci plochy. Nadrizeny se me
ptal, zda-li nepotrebuji "neco" koupit, aby se mi zkraty lepe odstranovaly.
Pomoci licny odstranovat zkraty u 15ti Xylixu denne je docela o nervy.
Znate nejakou pomucku ci metodu, ktera je efektivnejsi? Dekuji mnohokrat
Ondrej